420 sprutor

Ja, det räknade jag och mamma ut att så många fragminsprutor kommer jag hinna ta, dagens morgonspruta var nummer 252 i ordningen och jag har börjat hantera injiceringarna likt en van sprutnarkoman.

Fragmin är blodförtunnande som jag tar för att förhindra att det skall uppstå proppar och infarkter i moderkakan. Detta har inget med lillemans hjärtfel att göra utan är något jag gjort sen v. 10.

Skall se om jag kan leta upp en bild på blåmärkena de skapar för de är inte granna! Ser slagen ut vissa dagar.

Vi är nu inne i vecka 28 och det är idag 89 dagar kvar till den beräknade förlossningen.

20130712-085643.jpg

Kommentera

