Curry (namnam?)

Gravidhjärnan är ett faktum, åkte upp till östra idag för att lämna blodprover på labb. Väl där parkerar jag, lägger på pengar och går in. Först då inser jag att remissen ligger kvar hemma (tillsammans med dagens lunch) suck! Då blodproverna jag lämnar är beroende av tid så var det bara att ge upp och åka till jobbet istället.

Arbetade en halv dag, sen var jag slut i kroppen och åkte hem till soffan. Vek är vad jag blivit 🙂

Gjorde kyckling-curry till middag och Pussen har varit helt galen i magen sedan dess. Min lugna baby har fått tokfnatt 😀 kan det verkligen vara så art han känner att jag ätit något ovant eller är det bara ett ovanligt tillfälle? Får googla det 🙂

Fick mms av mamma, hon har virkat klart vår filt! Visst blev den grymt fin???

20130909-220811.jpg

Kommentera

