Organdonation

HLHS är ett hjärtfel som forskarna inte har direkt någon långsiktig forskning om, man vet helt enkelt inte hur länge dessa enkammarhjärtan kommer att orka. Som det ser ut nu så är den enda lösningen en hjärttransplantation i framtiden. Detta innebär att vår sons liv kommer att vila i någon annans goda gärnings händer.

Jag har därför idag varit inne och anmält oss till registret för organdonation, det är ju något som man tänker att man borde göra med aldrig gör. Vill du också anmäla dig så har jag lagt upp en länk här till vänster. JUST DO IT 🙂

20130930-144552.jpg

One thought on “Organdonation

  1. Håkan skriver:

    Hej!

    Jag hade förstått att det fanns komplikationer med eran graviditet men först nu förstått innebörden av detta.
    Jag tycker ni är otroligt starka och vi tänker på er och hoppas att framtiden ser ljus ut för er alla tre.

    Det är klokt att tänka igenom organdonation och fatta ett aktivt beslut i frågan. Jag har sagt Ja till detta.

    Våra tankar är hos er

Kommentera

