Dementi :D

Efter att Johan läst mitt förra inlägg fick jag höra att det var aaaaaningen krydd att skriva att Karl hade ett ”rejält tryckförband”. Tydligen har min man läst till läkare på kvällstid för tryckförband heter det bara om jag/vi tejpat runt hela benet. Så var inte fallet vill jag nu då meddela 😀

Hur som haver så fick vår kraftigt tejpade plåster-lösning sitta över natten och imorse när jag plockade bort det så såg benet okej ut även om hans små lår är bra sönderstuckna vid det här laget. Med cirka 20 sprutor kvar så måste jag erkänna att jag drar mig för att ge honom dagens dos. Vill inte det skall hända igen!

Får samtidigt försöka vara glad över att detta är det som är jobbigt nu, snart sitter vi i en sjukhusstol igen och nästan längtar efter små problem som dessa.

20140106-141137.jpg

20140106-141146.jpg

20140106-141205.jpg

Kommentera

