Äntligen fredag :)

Kände att jag var tvungen att skriva ett nytt inlägg, gårdagens inlägg kändes aningen bittert så här i efterhand. Allt för att människor som inte ens är oss speciellt nära vill säga något snällt.

Det är klart att vi är oroliga ibland, ledsna ibland, arga ibland men med handen på hjärtat så är vi mest glada över vår roliga kung Karl 😊

Så jag hoppas jag lämnar en mer rättvis bild av hur vi mår med dessa rader. För vi har det faktiskt riktigt bra just nu. Imorgon är det februari och då startar ALLA BARNHJÄRTANS MÅNAD

Vill ni stödja forskningen kan man köpa en fin hjärtpin på hjärt-lungfondens hemsida. Eller så hör ni av er till mig eller Johan så kan ni köpa en via oss.

http://www.hjart-lungfonden.se/Stod-oss/Andra-satt-att-stodja/Hjartepins/

Ha nu en fantastisk helg! Kram på er!

20140131-095634.jpg

20140131-095645.jpg

20140131-095652.jpg

One thought on “Äntligen fredag :)

  1. Åsa skriver:

    Tycker inte alls att det var bittert. Jättebra att du kan skriva hur ni känner. Folk vill klappa på axeln och säga att allt blir bra. Självklart av välmening men ibland är det bättre att hålla klaffen när man inte har en aning. Å är så sur på att jag var sjuk när ni skulle hälsa på, och jag äntligen skulle få träffa godingen. 😦 Hoppas jag kan få chansen innan nästa operation?! 🙂 Massor av kramar från tant! ❤

Kommentera

