Besök på Östra

Idag har vi varit uppe hos vår sköterska igen. Idag var det dags för nya synagis-sprutor (mot rs-virus) denna gång hade Karl blivit så tung så en dos räckte inte. Därför blev de tvungna att fördela dosen i två sprutor. Rutinerade som det där uppe så kallade Anna på en kollega, att de nu var två gjorde ju att de kunde sticka i var sitt ben samtidigt. Karl blev givetvis ledsen men hämtade sig fort när jag fick fram nappflaskan (även jag börjar bli ruttad)

Nu på eftermiddagen var det meningen att resultaten från hjärtkateteriseringen skulle tas upp på thorax-konferensen som sker på tisdagar. När de pratat igenom Karls fall skulle de ringa och berätta när operation planeras. Läkaren ringde dock nyss och berättade att konferensen var inställd för kirurgerna hade fått en akutoperation. Så vi får vänta tills nästa vecka med besked.

När jag lagt på luren brast det lite för mig, det är så jobbigt att vänta och att inte veta. När jag grät, grät Karl ännu mer… Så där står jag med honom i famnen och tror att han är ledsen för att jag var ledsen…. Haha! Jo säkert, matvraket var bara hungrig ju 😊😊😊

20140225-165311.jpg

20140225-165319.jpg

20140225-165326.jpg

20140225-165758.jpg

One thought on “Besök på Östra

  1. Åsa skriver:

    Ååååå min vän, skickar massor av kramar från Thailand! ❤ Hoppas ni får besked snart. Pussa lilla (stora) goingen från tant Åsa

Kommentera

