Nej… Förkyld

Jaaa, då kunde jag inte värja mig längre, vet inte var den lilla bacill jag attraherat kom ifrån, misstänker starkt en lite unge på Ica. Fan man borde ha munskydd som Michael Jackson på sig😊

Nu börjar projekt ”smitta inte ner Karl” ett som det känns nu ett hopplöst projekt. Tvättar och spritar i tid och otid. Försöker intala mig att om det någon gång skulle ske under shunt-tiden så är han ju som starkast nu. Usch, blir han inlagd nu så skulle det kännas fördjävligt!

Man vet att det har varit skyddad verkstad kring Karl för han tokgråter när jag snyter och harklar mig, ögonen blir som pingisbollar 😄

stackars liten!

20140305-084804.jpg

Kommentera

