Utskrivna!

Då var vi utskrivna igen, så skönt! Karl är mycket piggare även om magen inte är helt hundra än. Det verkar som att han inte är ett av de hjärtbarn som inte klarar den minsta lilla uttorkning utan tack vare sitt hull så gick det på det stora hela ganska bra.

Avdelning 330 var väl ingen avdelning vi gärna vill vara på igen. Det märktes verkligen att de sysslade med korttidsvård och saker var helt klart mycket snurrigare än vad vi är vana vid.

Tack alla som oroat sig och hört av sig, kram på er!

20140601-153246-55966773.jpg

20140601-153247-55967702.jpg

20140601-153247-55967052.jpg

20140601-153245-55965897.jpg

20140601-153248-55968045.jpg

Så här glad är Karl över att vara hemma igen ❤️

20140601-153345-56025232.jpg

5 thoughts on “Utskrivna!

  1. Klara skriver:

    Jag började följa din blogg för några veckor sedan för att få en större inblick i livet med ett barn med HLHS då min syster nu väntar ett barn med just HLHS. Tycker du skriver så himla bra och många tårar har rullat av både glädje och sorg när jag läst din blogg. Ibland har jag varit tvungen att trycka ner sidan för att det varit så jobbigt, ibland bara lägga mig intill min 3 månaders dotter och krama henne allt jag kan med tacksamheten att hon mår bra, ibland har jag suttit i över en timme och bara läst och läst på din blogg.

    Underbart att ni nu fått komma hem och att lillkillen mår bättre igen.
    Kram

    • emmataaning skriver:

      Hej Klara! Jag blir så himla glad över dina rader då det innebär att bloggen har nått sitt syfte! Du eller din syster får gärna maila mig om ni behöver praktiska råd eller hjälp, ingen skall ju behöva uppfinna hjulet mer än en gång när det gäller försäkringskassan, vad man kan förbereda inför sjukhusvistelser mm. Stor kram till dig och din syster med familj!

      Emma.taaning@gmail.com

  2. Helene skriver:

    Hejja superKarl!!😘

  3. Carolina skriver:

    Så härligt att höra! Kram på er!

  4. Maria skriver:

    Härligt att höra, kram kram

Kommentera

