HJÄRTEBARNSARMBAND

Redigerat 3/5 2015

Sen Siri kom till världen har vi beslutat att inte sälja armband mer. Vill ni beställa så gör det här:

https://www.facebook.com/pages/Hj%C3%A4rtebarns-armband/794427813954562
10/1-2015

Då efterfrågan på de fina armbanden varit stor har hjärtebarnsfonden godkänt mig och några till utöver grundarna att pärla och sälja dessa livsviktiga armband.
Armbanden kostar 100kr och av dessa går 90kr oavkortat till hjärtebarnsfonden och 10kr till porto samt nytt material.

Grundarna hade som mål att sälja 100 stycken armband men fick snabbt byta mål till att sälja för 100 000kr!

Hjälp oss att sälja minst lika många! Ni beställer genom att skicka ett pm på Facebook med hur många armband ni önskar och vart de skall skickas till mig (Emma Taaning) eller lägger ett mail till Emma.taaning@gmail.com

Ni kommer då få svar med betalningsinformation.

Vi finns i Göteborg om ni vill köpa armband på plats.

Gå även in och gilla och dela huvudsidan ”hjärtebarns armband” för uppdateringar hur det går för insamlingen!

https://www.facebook.com/pages/Hj%C3%A4rtebarns-armband/794427813954562

NU KÖR VI 😃

2015/01/img_1983.jpg

3 thoughts on “HJÄRTEBARNSARMBAND

  1. Petra wenell Gustavsson skriver:

    Jag vill köpa ett armband, men har inte facebook, hälsning petra wenell 070-7180222

  2. Kristina Åsberg skriver:

    Hej!
    Jag vill jättegärna köpa ett armband, men jag har inte fb. Kan jag köpa direkt från dig?
    Mvh Kicki Åsberg

Kommentera

