Pärlor, tårar och äntligen ett lyckligt slut

Alltså denna jäkla dokumentär…. Den går verkligen rakt in i hjärtat!

Att sitta höggravid och pärla hjärtebarnsarmband samtidigt blev lite väl mycket för mig idag och jag fick bölande lämna soffan en stund.

Jag och Karl har haft en heldag idag, vi har varit och shoppat på allum och testat hans nya vagn. Vår sociala och glada unge flirtar med alla och gör vad som helst för ett leende. Klappar damer i rumpan, ropar VAAAA? När folk pratar med honom, klappar händerna till de som passerar. Att sitta och se på den biten av avsnittet när lille Wille inte var sig själv efter uppvaket blev för mycket. Tankarna går ju givetvis till vår egna solstråle och om det skulle hända honom. Att vår lille Allan Ballan bara skulle försvinna och lämna ett skal kvar…

Nu verkar det ju slutat väl för lille Wille och förhoppningsvis kommer detta aldrig hända Karl… Men ändå kan jag inte sluta tänka på det.

Något mycket glädjande är att hjärtebarnsarmbanden går som tåget! Tillsammans har vi som pärlar skänkt 175 000kr till hjärtebarnsfonden med er hjälp!

Hur grymt är inte det? Allt för att en familj i Malmö ville sälja 100 armband innan jul 🙂

Armbanden kostar 100kr varav 90kr går till hjärtebarnsfonden. Det går fortfarande bra att maila beställningar på:

Emma.taaning@gmail.com

IMG_2100

IMG_2056

IMG_2084

One thought on “Pärlor, tårar och äntligen ett lyckligt slut

  1. Åsa skriver:

    Ja herregud, bölar också som en tok när jag tittar, helt färdig när programmet är slut. Så jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för er att titta. Underbara Karl, han kommer att bli farlig för brudarna i framtiden haha! ❤

Kommentera

