Long time no see

Det är en del som frågat när det kommer en uppdatering och som tyckt att det dröjt för länge. Det är ju jätteroligt såklart! Sen senaste uppdateringen har det hänt otroligt mycket hemma hos oss att det känns som det inte funnits fem minuter över till något annat. Vi har sålt vår älskade lägenhet, köpt hus, planerat renovering, jag har bytt jobb ( börjar i januari) och så två ungar på det.

Att ha två under två som jag brukar säga hjälper ju faktiskt inte när man vill ha något gjort. ibland känns det omöjligt att bara komma ur pyjamasen 😄 

Men nu kan jag inte säga så länge, för igår fyllde Karl två år! Han är precis som vilken två-åring som helst…. Rolig, söt, trotsig, känslosam, bestämd (känns som svaret alltid är ”NEJ”)finurlig och såklart den coolaste lilla killen som finns i våra ögon.

Karls födelsedag spenderades på resande fot och jag sitter nu och plitar på denna text från en balkong med fantastisk havs- och poolutsikt! Det känns nästan lite religiöst att få sitta bara linne och kika på havet en tid som denna. För två år sedan upplevde vi en otroligt känslosam första vecka som föräldrar. Linjen mellan liv och död var hårfin och framtiden var oerhört oviss!

 Idag finns ingen oro, ingen oro man som förälder kommer undan iallafall. Karl mår så bra han bara kan och nästa operation är långt borta. Vi är så tacksamma över att det gått så bra för Karl. Vår egna lille kung! ❤️

Lovar att uppdatera med lite sköna bilder i veckan. Jag blev av med min telefon för ett tag sedan så just nu är bildbanken något skral.

   

  

  

  

Kommentera

